Σεπτέμβριος 2022
ΙΕΛΚΑ
Το ΙΕΛΚΑ (το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, με αντικείμενο την επιστημονική έρευνα, για τα τρέχοντα και αναδυόμενα θέματα του λιανεμπορίου) δημοσίευσε 20 Σεπτεμβρίου 2022 έρευνα καταναλωτών σχετική με θέματα της επικαιρότητας.
Η συνεχιζόμενη διεθνής κρίση επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών• 8 στους 10 καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις
• 83% αναβάλλουν προσωπικές αγορές ή αγοράζουν οικονομικότερες εναλλακτικές προϊόντων
• 2 στους 3 έχουν μειώσει την κατανάλωση ρεύματος και τις αγορές τροφίμων
• Η χρηματική δαπάνη αποτελεί πλέον το βασικό κριτήριο για την επιλογή τροφίμων (για 2 στους 3 καταναλωτές)
• Η πλειοψηφία του κοινού εμπιστεύεται τα σουπερμάρκετ ότι δεν θα υπάρξουν ελλείψεις προϊόντων
• Μικρή κάμψη στις συστηματικές ηλεκτρονικές αγορές
Το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) πραγματοποιεί κυλιόμενη έρευνα καταναλωτών σε σχέση με θέματα της επικαιρότητας, με δείγμα 1.000 καταναλωτές. Η τελευταία έρευνα πραγματοποιήθηκε την εβδομάδα 29 Αυγούστου έως 2 Σεπτεμβρίου 2022 και αφορούσε ανάμεσα σε άλλα θέματα και την αντιλαμβανόμενη επίδραση των ανατιμήσεων, του πολέμου στην Ουκρανία και της πανδημίας COVID-19 στις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα.
Σχήμα 1: Αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών μετά την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία
Ενδεικτικά Δείγματα από Αγώνες του 2018
Οκτώβριος 2018
Αναλαμβάνουμε την επιτύπωση των πληροφοριών στις ετικέτες (BIB Numbers).
την επικόλληση των ετικετών RFID,
την συσκευασία των απαραίτητων παραμανών σε ειδικό φακελλάκι,
καθώς και την εμφακέλλωση όλων αυτών σε προσωποποιημένους φακέλλους,
για την διοργάνωση του 7ου Νυχτερινού Ημιμαραθωνίου Θεσσαλονίκης
Η Διοργάνωση αφορά τα 5 χλμ. καθώς και τον Ημιμαραθώνιο.
Μάρτιος 2018
Αναλαμβάνουμε την επιτύπωση των πληροφοριών στις ετικέτες (BIB Numbers).
την επικόλληση των ετικετών RFID,
την συσκευασία των απαραίτητων παραμανών σε ειδικό φακελλάκι,
καθώς και την εμφακέλλωση όλων αυτών σε προσωποποιημένους φακέλλους,
για την διοργάνωση του 13ου ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ»
Η Διοργάνωση αφορά τα 5 & 10 χλμ. καθώς και τον Μαραθώνιο.
Ενδεικτικά Δείγματα από Αγώνες του 2017
Οκτώβριος 2017
Αναλαμβάνουμε την επιτύπωση των πληροφοριών στις ετικέτες (BIB Numbers).
την επικόλληση των ετικετών RFID,
την συσκευασία των απαραίτητων παραμανών σε ειδικό φακελλάκι,
καθώς και την εμφακέλλωση όλων αυτών σε προσωποποιημένους φακέλλους,
για την διοργάνωση του 6ου Νυχτερινού Ημιμαραθωνίου Θεσσαλονίκης
Η Διοργάνωση αφορά τα 5 χλμ. καθώς και τον Ημιμαραθώνιο.
Μάρτιος 2017
Αναλαμβάνουμε την επιτύπωση των πληροφοριών στις ετικέτες (BIB Numbers).
την επικόλληση των ετικετών RFID,
την συσκευασία των απαραίτητων παραμανών σε ειδικό φακελλάκι,
καθώς και την εμφακέλλωση όλων αυτών σε προσωποποιημένους φακέλλους,
για την διοργάνωση του 12ου ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ»
Η Διοργάνωση αφορά τα 5 & 10 χλμ. καθώς και τον Μαραθώνιο.
Οκτώβριος 2016
Αναλαμβάνουμε την επιτύπωση των πληροφοριών στις ετικέτες (BIB Numbers).
την επικόλληση των ετικετών RFID,
την συσκευασία των απαραίτητων παραμανών σε ειδικό φακελλάκι,
καθώς και την εμφακέλλωση όλων αυτών σε προσωποποιημένους φακέλλους,
για την διοργάνωση του 5ου Νυχτερινού Ημιμαραθωνίου Θεσσαλονίκης.
Η Διοργάνωση αφορά τα 5 χλμ. καθώς και τον Ημιμαραθώνιο.
Ιούνιος 2016
Το ΙΕΛΚΑ (το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, με αντικείμενο την επιστημονική έρευνα, για τα τρέχοντα και αναδυόμενα θέματα του λιανεμπορίου) δημοσίευσε (06/06/2016) τα αποτελέσματα της ετήσιας πανελλήνιας έρευνας, σε δείγμα 2.000 καταναλωτών από όλη την Ελλάδα, τα οποία δείχνουν την προσπάθεια των καταναλωτών να εξοικονομήσουν χρήματα, κυνηγώντας όλο και περισσότερο τις προσφορές και εκπτώσεις που παρέχουν τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα μέσα από πρακτικές έξυπνων αγορών, αποκομίζοντας σημαντικά οφέλη.
9 στους 10 καταναλωτές ωφελούνται από προσφορές και εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ και κατά μέσο όρο εξοικονομούν το 11% της δαπάνης τους σε είδη παντοπωλείου
Η συνολική αξία των ενεργειών αυτών αντιστοιχεί σε όφελος πάνω από 300 € ετησίως ανά νοικοκυριό
8 στους 10 καταναλωτές κυνηγούν ενεργά τις ευκαιρίες μέσα από έξυπνες αγορές
Απρίλιος 2016
Αναλαμβάνουμε την επιτύπωση των πληροφοριών στις ετικέτες (BIB Numbers).
την επικόλληση των ετικετών RFID,
την συσκευασία των απαραίτητων παραμανών σε ειδικό φακελλάκι,
καθώς και την εμφακέλλωση όλων αυτών σε προσωποποιημένους φακέλλους,
για την διοργάνωση του 11ου Διεθνούς Μαραθωνίου «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ».
Η Διοργάνωση αφορά τα 5 & 10 χλμ. καθώς και τον Μαραθώνιο.
Ιανουάριος 2016
Αναλαμβάνουμε την προσωποποίηση και παραγωγή των ετικετών των Δρομέων (BIB Numbers)
της διοργάνωσης του 60ου Ανώμαλου Δρόμου «K. KOTZIA»
για το Περιφερειακό Πρωτάθλημα Ανώμαλου Δρόμου Νομού Αττικής
Ιανουάριος 2016
Η πλατφόρμα Smarketing ξεκινά την μορφοποίηση και προσωποποίηση
όλων των απαραίτητων εντύπων για την Διοργάνωση Αγώνων (BIB Numbers. ετικετών RFID, Φακέλλων κ.α.).
Φεβρουάριος 2015
H Top Form Hellas παρουσίασε την εφαρμογή Smarketing στον επιχειρηματικό κόσμο
του φαρμάκου στην έκθεση PHARMACY MANAGEMENT 2015.
Το ενδιαφέρον των επιχειρηματιών του κλάδου υπήρξε μεγάλο
και ήδη έχει ξεκινήσει η καταχώρηση του μεγάλου, σχετικού, φωτογραφικού υλικού
αλλά και η δημιουργία προσχεδίων σχετικών με τον χώρο του Φαρμακείου.